Ground Zero
Väldigt vacker är minnesplatsen för 9/11, väl värt ett besök.
 
 
 
WTC Oculus
Tunnebanestationen brevid Ground Zero är otroligt häftig.
 
 
 



 
 
 
 
 
Avslutar med en klassisk nyc-bild.
Mikaela

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack! <3
CACI

Karin

Jag ville så gärna till New York City för några år sedan. Jag ville så gärna besöka 9/11 och så reste jag till NYC i September 2015 och kände att jag verkligen inte ville besöka platsen. Var i New York även i November förra året och kände samma då. Jag var på Pearl Harbour i Maj 2013 och jag blev så rörd för det var så magiskt att gå omkring där.. Jag kommer att resa till New York City igen men jag tror aldrig att jag skulle klara av 9/11, för mig är det för hemskt, för nytt liksom men kanske i framtiden.

Svar: Det var verkligen vackert och ledsamt på samma gång. Rekommenderar det verkligen <3
CACI

Sofia

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack! <3
CACI

Jasmine

Vilken fantastisk arkitektur! Kul att du delar med dig av dessa bilder.
Kram

Svar: De var de verkligen! Tack! <3
CACI

A M

så fina bilder! Vad vacker du är i hatt!!!

Svar: Tack!! <3
CACI

Felicia

så fina bilder

Svar: Tack!! <3
CACI

Blonde Voyage

Sista bilden så typiskt med ångan och allt kaos :))

Svar: Hehe ja! :p
CACI

Ylva

Jag var i New York för drygt ett år sedan och älskade staden! Besökte också ground zero, väldigt rörande och fint :'(

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Fantastiskt vackra och stämningsfulla bilder!

Svar: Tack! Kul du gillar dem :)
CACI

Emiza

Så fina bilder

Anonym

Vilka häftiga bilder!

Svar: Tack! :)
CACI

Emma Sörensen

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Svar: Tack! En olympus ep5
CACI

Cattis

Coola bilder :)

Svar: Tack!
CACI

fia

Fantastiska bilder. Tack för du delar med dig. Fia

Svar: Tack! Kul du gillar dem :)
CACI

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress