9 september 2016

Projekt 43,8 kvm

Om mindre än en månad ska jag flytta ifrån 90 kvm till 43,8. Från charmigt 60-tals hus med högt i tak till en klassisk hyreslägenhet byggd 2002. Det känns väldigt skönt med mindre, nyare och billigare dock så blir det en utmaning inredningsmässigt. Under denna kategori kan ni följa med mig på Projekt 43,8 kvm.
 
De stora utmaningarna blir förvaring samt att få lägenheten att kännas charmig.
 
Jag har beställt ommålning i sovrummet, en ljusljus grågrön nyans - Maräng från Alcros kollektion ad.Nature
Jag är sugen på att använda mig av en mörkare grå ton till sänggaveln, enligt färgpalett nedan. Dessutom har jag spanat in IKEAS nya sängben BRATTVÅG, blev kär i dessa.
 
Ikeas sängben står på inköpslistan, billigt o enkelt sätt att förnya sovrummet.
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress