8 augusti 2016

Eco Beauty

BEAUTY

Annat kul att roa sig med när en är hemma sjuk är att beställa saker från nätet. Jag hade slut på både shampo, balsam och dagkräm så de passade bra! Jag har övergått till mer och mer ekologisk hud-/hårvård, här kommer två favoriter och ett nytt tillskott.

Maria Nila gör veganska shampo + balsam som dessutom tillverkas i Sverige. Jag har använt dem över ett år och tycker dem är fantastiska, luktar gott och är väldigt dryga. Nu ska ja testa en för färgat hår.

När jag var i Åre i våras fick jag några prover av Johanna med bla denna underbara ansiktskräm. Jag använder ekologiska oljor från http://www.organicmakers.se men brukar variera med "vanlig dagkräm", så dags att skaffa även en ekologisk sådan. Maria Åkerberg gör ekologiska produkter som också tillverkas i sverige.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress