15 juli 2011

16kvm.

▲▲▲▲▲

Igår blev jag antagen till ljusdesign på tekniska högskolan i jönköping. jag kommer flytta ner i augusti. jag har hittat en liten pluttig lägenhet på ynka 16kvm, men jag är lycklig att slippa kollektiv. eget kök och badrum är det viktigaste. kommer bli spännande att få plats med allt och inreda snyggt på sån liten yta, speciellt när jag har en enorm garderob och vägrar ha en 90s säng. men det blir kul. här är min lilla plutt:

ida

åh, grattis carro. fan vad roligt!!

ida

åh, grattis carro. fan vad roligt!!

Linda

Ja men visst! Perfekt att ha allt samlat på ett och samma ställe så man bara kan scrolla ner och titta och minnas :)



Stor grattis till utbildningen och lägenheten! Du är ju så kreativ så jag tror inte det blir nåt problem för dig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress