14 april 2018

Yogaupdate - vecka 1

YOGA

Första veckan av min yogautmaning har passerat och jag kan stolt säga att jag lyckats hitills! Minst 20 min yoga varje dag. Det har varit så underbart och jag har kännt mig sjukt pepp i veckan. Så mycket energi det ger och tvärtom vad jag trodde så har det varit rätt enkelt att få till det. Det är nog för att jag tänkte - en kvart är ju inget och så vips hade jag yogat en timme. 

(null)

Har haft med mig Josefine Dahlbergs mondaymantra - Mindset is everything - i veckan och det är nog en extra påminnelse! Kolla in hennes blogg, insta och podd! 
Josefinedahlberg.se 

(null)

Det blev ett pass på Love Yoga Umeå i veckan och två pass på balkongen - tror solen och värmen också gör sitt. Nu väntar vecka två!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress