28 mars 2013

VITT

 
Hej fina, har fullt upp med skola träning och andra saker. Mitt inlägg nedan är egentligen ingenting jag vill skriva här på bloggen men tyvärr är detta det enda forum jag har för att utrycka mig. Att bli bedragen och sviken är bland det hemskaste som finns och även om jag mår bra idag så tar det lång tid. Jag ska styra upp den här bloggen nu med massa vårigt, blommigt, snyggt, peppigt och glatt!  Kompenserar mina mörka tankar med en snygg bild i vitt. Våren har verkligen kommit till Jönköping. Igår firade vi lisa med tårta o chailatte på bryggan i solen. xx
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Linda D

Jag tycker det är jätte okej att du uttrycker dig här på bloggen. YOU GO!

Du är värd en man som är värd dig. Det var inte han.

Svar: puss!!! <3
CACI

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress