Titta Carro!! Jag hittade också en blommig hihi! Den här jeansjackan var bara för fin och för mycket jag för att jag inte skulle köpa den! Den kommer bli en favorit i sommar. Inne på Lush fick jag skriva på en protest mot djurförsök och fick denna fina pin. Dom har förövrigt fantastiska produkter som ni bör kolla in på  Lush.se. xoxo
Anna

Hur blev rawfoodbollsbaket? Är sugen på att prova (om det är LCHF-kompatibelt) :)

Svar: Hej Anna! Åh dom blev sådär, goda men jag har ingen riktig mixer och när jag slängde i allt utan att ha hackat de så klarade inte lilla stavmixern av de. men jag ska testa o göra dem snart igen men hacka allt för hand först hihi! Lovar lägag upp recept o bild då :) Jag kan inte så mkt om lchf men eftersom man kan lägga i vad man gillar ;p Men det är ju nötter, frön, torkado frukt så det borde ju funka ;p xoxo
CACI

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress