28 december 2013

2013

DAILY

Hej vänner,  då vare dags för den årliga LISTAN som jag gjort de senaste åren. Förra året blev det däremot ingen, så nu äre dax! 
 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började jobba som ljusdesigner!!

 

Har du några nyårslöften?
Vara snällare mot mig själv. Mer Yoga, clean food & sånt bra :)

 



 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! En fick sin första, två fick sina andra och en fjärde blir i februari! 
 
 


Dog någon som stod dig nära?
Näe, tack o lov.  
Vilka länder besökte du?
Spanien, planerar fler resor för nästa år. 
 
 


Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014?
2013 var kaotiskt och omtumlande, jag hoppas 2014 blir lugnare när det kommer till stora livsförändringar. Annars vill jag ha mer resor! Jag saknar mina jkpng kompisar och vill hälsa på dom!



Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Min examensdag, alla var så fina och glada! 

 





 

Vad var din största framgång 2013?
Att jag trots allt jobbigt tog mig upp på morgonen, tog examen med fina betyg & lyckades få det där jobbet jag bara kunnat drömma om. 
 
 


Bästa köpet?
Mina vintage-möbler. Dom kommer jag ha lääänge. 

 



Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning, helt klart!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker men mitt jobb, det bästa som hänt mig! 
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
tre album:
Håkan Hellström - Det kommer aldrig vara över för mig
Veronica Maggio - Handen i fickan fast jag bryr mig
The Great Gatsby Soundtrack
 


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Framförallt ledsnare, det har varit ett jävligt tungt år. Men jag har nog aldrig känt mig så fri och stark som i år heller. 



 
Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på mina vänner och familj, dom har faktiskt alltid rätt.
 
Hur tillbringade du julen?
Först med pappas släkt och alla småkusiner, sen med mammas släkt, fullspäckad med massor av mat och precis som den ska va!
 

Blev du kär i år?
Näe, och det känns himla bra. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Var lite småbakis sen lördagens dansiga fest i rosa huset me vänner. Firade söndagen med gofika hos mig me släkten.
 


Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Typ som jag sett ut dom senaste 5 åren fast, men magtröja o tajts har varit en favorit.

 



 
 
Den bästa nya personen du träffade?
Mina jobbarkompisar! Är också väldigt glad att jag fått lära känna Carro o Carro o Sanna bättre! <3
 



 
Vad fick dig att må bra?
Vänner & familj, träning & go mat, dansiga kvällar & drömska nätter
 







 Jag är så himla pepp på 2014, det ska bli skönt o lämna det här året och gå in i nästa med ett lättare hjärta och ett mycket gladare smile! Puss

Tove

Jag önskar dej ett så jäkla mycket bättre 2014 Caroline!!

Svar: Tack fina du! Önskar dig ett fantastiskt år me! <3
CACI

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress