8 oktober 2012

HAIRHAIRHAIR

▲▲▲▲▲

 
Det här med hår! Jag är så himla sugen på att göra något. Jag vill ha tillbaka mitt mörka långa men i väntan på det vill jag göra nån liten förändring. För skojjs skull har jag satt ihop ett litet kollage på mina frisyrer de senaste 4åren. Först var det svart o långt, sen brunt. Sen var jag hårmodell och blev knallröd. Klippte av mig allt och hade en sidecut. Blev less på det röda och färgade svart. Älskade den fisyren när jag hade permanentat det och sidecut. När jag kom hem från jordenrunt-resan passade jag på o bli blond när det var kort. Det bästa med o va blond var o kunna färga det rosa ibland. Hade tillomed en hårförlängning med rosa dip dye. Men tyvär sliter det ju så mycket att bleka så det blev en kort period av ombre. Hösten kom och jag blev så som jag trivs bäst, mörk.
Om en vecka är jag hoss hanabana får se om hennes frisörfingrar kan hitta på nått skojj. xx
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress