11 oktober 2011

ShapingUp

Kom nyss hem från ett helt underbart och svettigt Spinnpass, jag har saknat spinning så otroligt mycket. Ska försöka planer mina veckor såhär:
minst 2 pass yoga
1-2 pass spinning
sen variera lite flex/rygg/core/ eller nått annat kul beroende på hur mitt schema ser ut (som ändrar sig från vecka till vecka) har iaf tänkt vara på friskis 4-5 dar i veckan plus promenader/löpning
PEPP!
Julia Lahti

coolt, yoga ska jag definitivt testa! TACK för tipset! Förresten, vill du göra ett bloglovinbyte ? :D

Angelica

Jätte kul att du har börjat skriva mer om hälsa och träning! Riktigt häftigt med det rosa håret också :)

caci

Angelica: kul att du gillar det! behöver få lite respons nu när bloggen handlara mera om det och mitt plugg! xx

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress