10 oktober 2011

PowerWalk.

MorgonPowerWalk 50min. Idag är jag ledig så ska tentaplugga hela dagen fram tills 16, då ska jag på yoga. har börjat få massor av mer energi nu när jag kommit igång med träningen, behövs för att klara allt plugg. bara drygt en vecka kvar till tenta nu!
Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare per dag om du vill :)

Sofia - Tävlingar på gång!

Har en ny tävling i bloggen där du kan vinna ett valfritt smycke, hoppas du vill vara med :D

http://smnmode.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-1.html

Johanna

Hej, fin blogg :) Kika gärna in hos mig så hoppas jag vi kan följas på bloglovin?

HANNA

vill du vinna en freebra, ett valfritt smycke eller kanske en goodiebag med smink? kolla in här i så fall:

http://hannalovisasol.se/category/tavlingar.html

hoppas du hittar nått i din smak! :D

Nathalie - mamma & äger fortfarande ;)

Hejsan!



Var inne på aftonbladet idag & läste lite & fick syn på rubriken "Mamma & Pappa har våldtagit sina döttrar i flera år" HUR I HELVETE?



Vad tycker du om detta?

http://citymom.blogg.se/2011/october/mamma-pappa-valdtog-misshandlade-sina-3-b.html#comment



Kram på dig

Kristin

Hejsan Sötnos! Hoppas din helg varit bra och dag såklart! :) Kika gärna in hos mig! Kram!

Victoria

Haha, hata träning!! :P

Julia Lahti

Hejsan! Jag har under hela mitt liv spelat handboll, men har nu tvingats att sluta på grund utav en knäskada som aldrig kan bli tillräckligt bra. Jag ska nu istället försöka upptäcka nya saker här i livet och prova på så många olika spännande grejer som jag bara kan. Har du något tips på någonting som man borde testa på någon gång under sitt liv?? Kom gärna med roliga idéer :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress