6 november 2011

YOGA.

Var på Yoga imorse, behövdes verkligen för nu sitter jag och tvingar mig igenom den tråkigaste boken som finns. brukar tycka den mesta litteraturen vi har är intressant och förståelig. men nu är det för mycket matematiska formler och svåra tekniska begrepp som jag inte förstår. suck. men det är bara att mata in dessa konstigheter, för det är ju en liten del av allt det roliga.

Jag ska börja gå på Yoga 2 också har jag tänkt, den yogan jag går på nu är väldigt lugn, så jag vill utmana mig lite. jag vet att många börjar skratta när dom prövar yoga och tycker inte att det är jobbigt alls. men när man väl har kommit in i det så blir man rätt så varm och det är den bästa mentala träningen som finns! yoga tar bort stress, ilska, negativa tankar om sig själv eller liknande. mitt bästa tips för att må bra! xx
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress