3 november 2011

!!!!!!!!!!!

▲▲▲▲▲

JAA!! fick tillbaka andra tentan idag, jag hade tre poäng ifrån en 5a så jag är supernöjd! nu kan jag pusta ut och fokusera framåt. förresten har ni varit runt 50 personer som besökt min blogg den senaste tiden. vilka är ni? vad tycker ni? skulle bli glad om ni kommenterade lite. puss på er!

duktig!



det är må som besöker

c

tack pusspuss

anna p

jag följer din blogg, gillar den verkligen!

Anonym

Jag följer din blogg för att jag tycker att du tar sjukt snygga bilder:) plus att jag gillar din stil!

Anonym

jag följer din blogg för att jag tycker att du tar sjukt snygga bilder:) plus att jag gillar din stil!

Angelica

Jag hörde om din jorden runt resa förra hösten så då började jag läsa din blogg och sen fastnade jag. Jag följer i princip inga bloggar alls, men jag tycker om din blogg. Du har en häftig stil och sen du började skriva om hälsa så har jag fastnat för din blogg ännu mer :)

c

åh tack fina ni va glad jag blir!!

marielle

jag läser din blogg för jag skrev med min kompis härom veckan och frågade om hon visste några bra bloggar som man blir inspirerad av och då länkade hon din bland annat!

F

Tycker att du har en sjukt bra stil och att dina bilder är fab! Gillar skarpt när du visar typ inredningsgrejer och loppisfynd!

c

marielle och f: åh tack snälla, va kul! kommer absolut fortsätta med inredningsgrejer kram :)

is

Jag är en av femtio! :) Kul att följa dig på bloggen då man inte ses så ofta! Verkar hända mycket kul och nytt! :) kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress