29 december 2011

2011

▲▲▲▲▲

såja, då vare dags för den årliga LISTAN som jag gjort de senaste åren

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade helt själv till en ny stad och började på Högskola

Har du några nyårslöften?
Fortsätt med Yoga, stressa mindre, njuta av livet!, kämpa för mina drömmar och för kärlek..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
SNART, en av mina äldsta vänner ska bli mamma! JIPPIE

Dog någon som stod dig nära?
Min älskade mormor gick bort i augusti alldelless för tidigt

Vilka länder besökte du?
USA, Tanzania, Zanzibar, Lettland

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer sol! Jag hoppas också på att få vara i min sommarstuga vid havet, i sommras blev det inte så mycket
Jag hoppas också att få tatuera mig ännu mera och resa ännu mera!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
13/7, älsklings födelsedag då jag överraskade med finmiddag och lyxhotellrum. den kvällen var som en film.

Vad var din största framgång 2011?
Kom in på programmet för Ljusdesign

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick en bakterie av smutsigt vatten i afrika men anars har jag haft tur (Dunkar i bordet, ta i trä)


Bästa köpet?
ALLA kläder på marknaden i afrika!

Vad spenderade du mest pengar på?
Jordenrunt-resan som avslutades i slutet på februari. sen inredning till min lägenhet

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Tobias ringde och sa att han skulle komma hem från Dubai och till mig dan efter! LYCKA!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Veronica Maggio - Jag kommer/Välkommen in, Svenska Björnstammen - Vart jag mig i världen vänder

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Tog ett av dom svåraste och största besluten i mitt liv vilket har påverkat mycket.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mig tid att måla och sy, men i höst har det blivit bättre. Börjat med Yoga tidigare!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat över jobb, oroat mig för framtiden, tänkt negativa tankar osv.

Hur tillbringade du julen?
Först med pappas slökt och alla småkusiner, sen med mammas släkt, fullspäckad med massor av mat och precis som den ska va!

Favoritprogram på TV
Har för tillfället ingen TV :(

Blev du kär i år?
Är fortfarande lika kär i min tobias <3

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Gick i skolan, hade redovisning och sen pluggade jag, väldigt glamoröst!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jeansshorts, gubbskor, slappa linnen, blommigt, hatt, vintage. Typ som jag sett ut dom senaste 5 åren fast börjat gilla svart mer o mer...

Den bästa nya personen du träffade?
Mina fantastiska klasskompisar!

Vad fick dig att må bra?
Pussar från tobias, att resa, börja träna på riktigt, börja plugga


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress