8 augusti 2011

MY NEW HOME


Min lägenhet var klart över förväntan! Den känndes mycket större och ljusare än jag förväntat mig. tack vare de stora fönstren som också har djupa fönsterkarmar som jag älskar! där ryms min jordglobslampa och kanska lite böcker brevid blommorna.


som ni ser bor jag på bottenplan och har en liten gräsmatta framför huset, villket betyder att jag kan köpa trädgårdsmöbler och sitta ute. och sola. lycka!


Det första jag såg var medaljongtapeten. kunde inte blivit bättre! sjukt snygg och köket är vitt vitt vitt! litet men ändå med mer förvaring än jag trott. dock måste jag fixa en frys för all mat.
jag som hatar ljust trä blev överlycklig av det lite mörkare superfrächa golvet. yes!


I det här hörnet står min säng nu. men jag ska visa när jag fixat klart lite mera. nu är det bara kartonger, påsar och möbler huller om buller.


Badrummet är inget att klaga på, vitt kakel med nån slags gammelrosa färg längst upp och på golvet. att det redan fanns ett underskåp och högskåp var ett himla plus, och drog ned kostnaderna. ska köpa sugproppskrokar/hyllor.

Jag är supernöjd och längtar efter att få visa när jag fixat klart mera! Men här har ni iaf skalet.
Linda

åh så kul att se! ser ju kanon bra ut!

sofia

så himla himla fint! och det är ju bara än så länge dessutom.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress