25 februari 2010

hej torsdag.

▲▲▲▲▲

idag började som en sån där dag då man önskar att man inte gått upp. svinkallt. jag tog mig inte in på jobbet imorse eftersom dörren frusit fast/gått sönder?. efter en kvarts sparkande och ryckandes ringde jag efter hjälp och medans vaktmästarn var på väg satt jag och drack kaffe i ett hus mittemot. den snälla damen som bjöd mig på kaffe när jag frågade om jag fick värma mig gjorde början på min dag så mycket bättre. (det var ingen random gumma jag gick in till utan nått kontor vid bostaden) efter städandet på fina scharinska gick jag hem i solen och pratade med saknade erica, vi pratade hela vägen upp till haga, men sen dog min mobil. sen dess har jag hunnit ha mini-spa, ätit god lunch och packa/välja ut kläder till sthlm. lånar systers systemkamera, det blir najs. jag har gjort pannkakor med hallonsylt i till matlåda. nu ska jag till jobb nr2, längtar till middagen redan. imorgon åker jag och det känns så himla skönt! en ledig långhelg. puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress